Andrzej Jaworski Andrzej Jaworski
801
BLOG

Satanista ziomalem prezydenckiego ministra. List otwarty.

Andrzej Jaworski Andrzej Jaworski Polityka Obserwuj notkę 8

 

Satanista ziomalem prezydenckiego ministra. Co na to Pan Panie Prezydencie?

List Otwarty do Prezydenta Bronisława Komorowskiego.

 

 

Gdańsk, 14.09.2011.

 

Nergal czyli Darski - osoba która promuje w Polsce za publiczne pieniądze satanizm, sieje nienawiść i nawołuje do przemocy zyskała nowego promotora. Jest nim minister w Kancelarii Prezydenta RP i zarazem jeden z liderów Platformy Obywatelskiej „jedynka” gdańskiej listy PO Sławomir Nowak.

W wywiadzie jakiego minister Nowak udzielił portalowi Onet.pl możemy przeczytać m.in.:

- „Jak na kogoś napadają, to czuję do niego naturalną sympatię. Nergal w TVP mi nie przeszkadza. Te historie: Nergal = szatan, trochę mnie bawią”

- „Myślę, że to bardziej sztuka – mimo że mi obca - niż czczenie Szatana.”

- „Prosiłbym pana Adama, żeby przy swojej aktywności scenicznej bardziej zwracał uwagę na uczucia innych. Niemniej jednak razi mnie hipokryzja oskarżycieli Darskiego, bo rozumiem, że obecność ks. Natanka w "The Voice of Poland" by im nie przeszkadzała.”

- „Nie przesadzajmy z tym nadmiernym egalitaryzmem. Śmieszą mnie tak radykalne reakcje, jak atak środowisk prawicowych na Nergala. To mój ziomal!”

Ponieważ jedna z tych wypowiedzi dotyczyła także mojej osoby, jestem oskarżycielem posiłkowym w procesie Adama Darskiego, zmuszony jestem do tych szokujących dla mnie wypowiedzi się odnieść.

Po pierwsze nie dziwię się, iż ministra Nowaka śmieszą wypowiedzi biskupów, zwłaszcza po wypowiedzi premiera Tuska na konwencji PO na temat księży. Mogę się nawet nie dziwić, że minister prezydenta Komorowskiego ma sympatię do osoby która katolików nazwała członkami najbardziej zbrodniczej sekty jaka istniała na ziemi, która drze Biblii (Księgi czczonej zarówno przez chrześcijan, muzułmanów i Żydów) i krzyczy „pierdolmy to gówno”.

Dziwię się, że pozwala na to prezydent Komorowski, który ostatnio pojawia się a to na Jasnej Górze a to w innych kościołach. Chciałbym wiedzieć czy też zalicza się do członków najbardziej zbrodniczej sekty, czy tylko jest mu obojętne, ze tak wyraża się o nim ziomal jego ministra.

Chciałbym także wiedzieć czy ktoś według Pana Prezydenta kto nawołuje do nienawiści i łamania prawa zacytuję jeden z łagodniejszych cytatów:

„zarżnijcie kurwę!
niechaj krwawi,
niechaj szlocha
niechaj umrze na zawsze
poderżnijcie gardło!
niechaj gniją
niechaj płacą
niechaj spróbują własnej krwi
niechaj czołgają się!
pod tymi zwłokami
Ja będę ucztował
ponieważ nie pozostaje nadziei dla pokręconego tłumu”

powinien być promowany przez publiczną telewizję, której co do kształtu obecnych władz Pan także się przyczynił?

 

Andrzej Jaworski

Poseł na Sejm RP z Gdańska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka